15.12.11

Happy Holidays from B.

Drugari!!!
Danas ću biti krataka jer nemam mnogo vremena... Znate ono kolokvijumi, seminarski, jednom rečju fax...Ma užas!
Šta da vam kažem-opet Burberry! I pahulje. Smrznute grane. Ledenice. Lepe devojke sa violinama i vilonočelima i jedan dasa. Poznata melodija...Pesma "Stop the Cavalry", koju izvodi Dan Sells (za neupućene frontmen benda The Feeling).... Tako nam ljudi iz B. žele srećne praznike i diskretno nas pozivaju u prazničnu kupovinu kod njih...Što se mene tiče to bi bilo divno, samo da nisam u studentskoj novčanoj situaciji, a pošto jesam ostaje mi samo da uživam u pesmi, grejem stolicu i nadam se da ću za neke sledeće praznike moći da shoppingujem kod Barberry-a... 
Pozzz i uživajte u pesmi :)

2 коментара:

  1. pratim od skoro tvoj blog, odlican je...
    ako imas vremena pogledaj moj( ja tek pocinjem :) ) .. pozdrav!!

    http://secretsofstylists.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. your blog It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши