3.11.11

Razumem te Endi...


Sad znam kako se osecala Endi u filmu Đavo nosi Pradu... 
Poslednjih (recimo) dve nedelje, čak počinjem i da ličim na nju - po stilu oblačenja, onom prvom,gorem,naravno. U Ž A S . 
Ali jednostavno nemam vremena!!! Ustajem u 5:30 i samo pokupim prvo što mi se nađe pod rukom i nevučem na sebe. Da stvar bude još gora uveče sam toliko umorna da nemam snagu da smislim šta da obučem sutra... Po srpski rečeno "raspadam se". Treba mi Najdžel! Ili još bolje treba mi vreeemeee  za odmor, pa ću biti sama svoj Najdžel!
Who is that "sad" little person? Are we doing a before-and-after piece I don't know about?

3 коментара:

  1. A ja razumem tebe, dok sam radila na sajmu knjiga imala sam uniformu, i sreća pa je tako bilo jer je ono bilo strašno šta sam ja na sebe navlačila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ti si imala duplu srecu, imala si i uniformu i placali su ti za to sto radis,meni na faxu niko ne placa :(

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam danas tako, prvo sto mi je palo pod ruku...kao niko me nece videti

    ОдговориИзбриши