5.9.11

Leto na izdisaju...

Kao što ste mogli već da primetite ja nemam baš običaj da kačim na blog svoje outfit-e. Nije da ja to ne želim da radim,već kad god hoću da okačim neki uvek mi se nešto u tome isperči, pa posle zaboravim, sve do večeras. Večeras me je čak i vreme poslužilo. Kiša je bila toliko ljubazna da sačeka da moja seka Veka i ja završimo sa fotkanjem,pa da tek onda počne da pada. Zar nije divna? Kiša, ne Veka. Mada i Veka je divna -ustala je iz kreveta da bi me slikala. :)
Elem,evo fotki i sad sam stavljena u vašu milost i nemilost... :)

























A ovo je naš Dulence :)
Tetka se malo gubi...
Haljina: nije markirana
Kardigan: Zara
Kaiš: Zara
Sandale: kupljene u Grčkoj,njihov tradicionalni proizvod
Torba: Pull & Bear
Narukvica drvena: Boris Zečević
Narukvica pletena: nije markirana

10 коментара: